Op maandag 1 juni kwam de gehele dienst Stedenbouw van Gemeente Rotterdam – Stadsontwikkeling bij ons project Dahliablok langs. Voor hen en voor ons beiden een prachtig resultaat, met een geweldige gemeenschappelijke binnentuin op de koop toe. Je kan je nog aanmelden voor de Dag én Nacht van de Architectuur (georganiseerd door OMI Rotterdam) op 20 juni, dan zullen we ook een bezoekje brengen aan het project én de tuin.
Ontwikkeling: Stevast Ontwikkeling BV
Bouw: De Langen & van den Berg
Landschap: MAAK space



